Pazartesi, Ekim 31, 2011

Şampanyalar patlasın!

Yılbaşı yavaş yavaş yaklaşırken, çeşitli şampanya markalarının da reklamlara ağırlık verdiklerini görmeye başladık. Moda dergilerinde son 1-2 aydır görebileceğiniz gibi Scarlett Johansson Moet&Chandon için kamera karşısına geçmiş. Kendisinden hiç ama hiç hazzetmesem de Scarlett'i Moet'nin hatırına blogumda ağırlamaya karar verdim. Bu arada özellikle soldaki resme bayıldım.



Don Perignon ise Luminous serisiyle partilerin aranılan içkisi olmaya aday, çünkü yeni ürettikleri bu şişe fosforlu etiketiyle karanlıkta parıl parıl parlıyor. 



Siz de benim gibi bir şampanya severseniz, Türkiye'deki fiyatlarla başa çıkmanın ne kadar zor olduğunun farkındasınızdır. Evet geçtiğimiz senelere göre şampanya fiyatları yarı yarıya ucuzladı ama yine de free shoptan almak varken gece klubünde 400 liraya şişe açtırmak hala mantıksız diye düşünüyordum ki Nu Pera'daki AUF isimli mekanda benim o çok sevdiğim Moet&Chandon'un küçük şişelerine rastladım. Bir küçük şişeden iki bardak şampanya çıktığı düşünülürse, iki arkadaş AUF'da keyif yapabilirsiniz. Yanında ısrarla çilek isteyiniz...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder