Cumartesi, Kasım 26, 2011

Limonata

Geçen hafta Nişantaşı City's alışveriş merkezinin sinema katındaki Limonata'ya tekrar gidip tekrar hayran oldum. Ne kadar eğlenceli bir dekorasyon, ne kadar ağız sulandıran bir tatlı büfesi. Bence Limonata İzzet Çapa'nın Cahide'den sonra en başarılı işlerinden biri.

Rezervasyon almadıkları için ve biz 10 kişilik bir grup olduğumuz için yaklaşık 1 saat masa beklemek zorunda kaldık, bu biraz can sıkıcı bir durumdu, ama masaya oturduğumuz andan itibaren eğlence başladı. Menüde o kadar çok seçenek var ki ve hepsinin isimleri o kadar yaratıcı ki hangisini seçeceğim konusunda epey zorlandım. Sonrasında etrafa bakmaktan arkadaşlarımla sohbet edemedim, çünkü her bir masada farklı bir sürpriz var. Örneğin bizim masada çim yetiştirmek için bir saksı, çapa ve benzeri aletler vardı. 

Etrafa bakınmam tatlı büfesine gidip ağzımın suyunun akmasıyla son buldu ve masaya geri döndüğümde herkesi zorla tatlı büfesine bakmaya gönderdim. Tatlı sevmediğim için denemedim ama deneyenler, görüntüleri kadar lezzetlerinin de güzel olduğunu söylediler. Ana yemeklerin sunumu güzel olsa da lezzetleri muhteşem değildi ama İzzet Çapa'nın bütün mekanlarında aynı şeyi yaşadığım için sürpriz yaşamadım açıkçası. 

Garsonların servis yaparken kullandığı ve bayıldığım karabiber değirmenini eve gidince http://www.bedbathandbeyond.com/product.asp?SKU=16016748 adreste buldum, ama kendisi gerçek bir baseball sopası boyutunda olduğu için sipariş edip etmemekte hala kararsızım.

Eğer Limonata'ya bugüne kadar gitmediyseniz mutlaka görmelisiniz, daha sonrasında da Nişantaşı City's alışveriş merkezinin sinemasında film keyfi yapabilirsiniz.


2 yorum:

  1. Billur, sayende up-to-date kaliyorum. Yoksa haberim olmayacak hicbir seyden yaban ellerde...
    Ulas

    YanıtlaSil