Pazartesi, Kasım 28, 2011

Maça kızı

Maça işaretini oldum olası sevmişimdir. Aslında genel olarak iskambil kağıtlarına ve üstünde maça, kalp, karo ve sinek olan eşyalara ilgim var ve bulduğumda almadan duramıyorum. Kumarhane temalı bir yer açmak istesem dekor konusunda eminim pek zorlanmam. 

Bu tarz ürünler genelde Amerika'da oluyor, ama ben internetten de alabileceğiniz bazı ürünleri sizin için belirledim. Yılbaşı yaklaşırken belki kendiniz belki de arkadaşınız için güzel bir hediye alternatifi olabilirler.

İskambil kağıdı deseni denilince ilke akla gelen adından da anlaşılabileceği üzere Kate Spade oluyor. Yalnız   sadece maça işaretli ürünler var. Kate Spade bir ara Harvey Nichols İstanbul'da da satılıyordu sanırım, ama yurt dışına çıkınca almak ya da internetten ısmarlamak fiyat açısından çok daha mantıklı.

Kağıt tutacağı
Not kağıtları
Not Defteri

İkinci seçenek bebekte de bir mağazası olan "coffee table" kitaplarıyla ünlü Assouline. Kulağa biraz alakasız geldiğinin farkındayım ama orada satılan poker kitabı bence kitaptan çok dekoratif bir parça.

Assouline deri çanta
Assouline Poker kitabı 35$


Poker kitabındaki beğendiğim bir sözü size aktararak yazıyı bitiyorum. "If you can't spot the sucker in the first half hour at the table then you are the sucker."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder