Cumartesi, Aralık 31, 2011

2012 başlarken..

Çift sayılı yılların her zaman daha güzel geçeceğine dair bir inancım var, o yüzden artık 2011'den kurtulduğumuza memnunum. Her ne kadar yeni bir işe başlamış olsam ve yeni blog yazmaya başlasam da, bu sene bitişlerin yılı oldu benim için. 2012'nin çok daha güzel geçmesi için elimden geleni yapacağım ve işte liste yapmaya bayılan biri olarak benim "2012 to do list"im:

  • Yeni bir dövme yaptırmak (yeri belli, sadece ne yazdıracağıma karar vermem gerek)
  • İtalyancamı geliştirmek.
  • İma'nın workshoplarından en az 3 tanesine katılmak.
  • Kendi evime taşınmak.
  • Pilates ya da yogaya başlamak.
  • Bloguma arada sırada da olsa Bugün ne giydim" postu hazırlamak.
  • Yelken ve surf öğrenmek.
  • Pikap almak.
  • Hafta içi daha çok dışarı çıkmak.
  • Daha az blog ve dergi okuyup, daha az tv seyredip, daha az uyuyup; daha çok kitap okumak.
  • Ve tabi ki asla gerçekleşmeyeceğini bilsem de her sene listeme yazmaktan bıkmadığım bir dilek; daha sağlıklı beslenmek.:)

Umarım sizin de dilekleriniz hepsi gerçekleşir ve herkesin daha çok sevdiği, daha çok sevildiği, huzurlu, sağlıklı, mutlu olduğu, günlerin dolu dolu geçtiği, yeni şeyler keşfettiği bir yıl olur.

1 yorum:

  1. Her postuna da yorum yaptım nerdeyse :) İtalyanca, yelken, yoga ve dövme de beni de say. :)

    YanıtlaSil