Cumartesi, Mart 10, 2012

Yallah şöför yallah!

Bugün size bu post yerine Marni@H&M'in partisinden haberler ve resimlerle seslenmek isterdim ancak hastalığımın hala geçmemesi nedeniyle elbiselerin kapışıldığı dakikalarda ben yatağımda uyumakla meşguldüm. İşin kötüsü davetiyeyi verdiğim arkadaşımın da baş ağrısının tutup gitmemiş olması ve davetiyenin direk çöpe gitmesi. Neyse zaten Marni'nin koleksiyonu pek bana göre değildi.

Asıl konumuza gelirsek, erkekler için en önemli şeylerden birinini arabaları olduğunu hepimiz biliyoruz. Hatta bir sürü kez arabalarına göre erkeklere karakter tahlili yapan makaleler bile yazıldı. Gerçekten arabaları ile erkeklerin kişilikleri arasında bir ilişki var mı bilemiyorum ama stilleri ile arabaları arasında bir ilişki olduğu kesin, en azından fotoğraf çekimleri bu düşünülerek yapılmış.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder