Çarşamba, Ağustos 15, 2012

Geçen haftanın en iyi giyinenleri Vol.II

Blog dünyasında geçen haftanın en iyi giyinenlerini sizin için seçtim:

Öncelikle Alara Kap. Çoğu zaman benim zevkime göre fazla bol ve deneysel giyinse de, bu seferki kombini sade ve başarılı bence. Zara kazağı mağazada gördüğümde alsam mı diye çok düşünmüştüm, bu resmi gördükten sonra keşke alsaymışım diyorum.



Severek takip ettiğim bloglardan Atlantic-Pacific, bu sefer 2012 modasına uygun bir şekilde çizgililer ile çiçek desenlileri karıştırmış ve ilginç bir şekilde güzel olmuş :) Carven kırmızı ayakkabılar muhteşem!



Yeni keşiflerimden Madame de Rosa'nın hem asimetrik mavi elbisesi hem de Asos ayakkabıları yakıyor.



Ve tabi ki en iyi giyinenler postumun olmazsa olmazı, Maritsa. Çok günlük bir giysi olduğunun farkındayım ama nedense bayıldım. Zara üstün kol detayı çok cezbedici, pantolonun rengi de harika.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder