Pazartesi, Ağustos 27, 2012

İstanbul'da yaz bitiyor...

Selam İstanbul, ben geldim :) Ağustos ayını kah Çeşme kah Bodrum'da tamamladıktan sonra, New York öncesi son günlerimde İstanbul'un altını üstüne getirmeyi planlıyorum. Zaten eylül ayı İstanbul'da hep güzel geçer, mekanlar açılmaya başlar, herkes tatilden döner, hava hala sıcak, televizyon bile eğlenceli :) Gelelim şehirdeki son gelişmelere;
  • Havalar güzelken geceleri önünde sürekli takıldığımız, yazın Alaçatı'da sığındığımız Vida; üçüncü şubesini Tünel'de açtı. Küba Bar'ın karşısında, Ocak Han'ın en üst katında yer alan mekan, hem muhteşem Haliç manzarası hem de güzel müzikleriyle özellikle yağışsız havalarda dolup taşar. Cuma günkü açılışında atıştırmalıklarını da tadıp bayıldığımız Vida Tünel'de Amerika'ya gidene kadar çok içilecek belli.
  • Etiler Nispetiye Caddesi yeniden atakta. Fridays'in kapanışı beni gerçekten üzmüştü. Doğuş Grubu Ekim ayında Nispetiye Caddesi'ndeki eski Fridays yerine GQ Club'ı açmayı planlıyor. Karşı çaprazda ise Teknosa'nın yerine dünyaca ünlü Çin restoran zinciri P.F.Changs açılacak. Türkiye'de tutar mı bilinmez ama gelişine sevinecek çok insan tanıyorum.
  • Yine Nispetiye Caddesi'nin en eskilerinden Şamdan 07 Eylül'de kapılarını açacak. Rakiplerinden biri olan Ulus 29 ise, Florya'da bir yer açmayı planlıyor diye dedikodular duydum. Florya'da iş yapmaz bence ama kendileri bilir.
  • Çeşme'nin bu seneki en havalı beachlerinden biri olan Bobou, bu kış Blackk'in yerinde hizmet verecek.
  • 01 Eylül günü Nişantaşı Den Cafe'de 12.00-19.00 saatleri arasında en sevdiğim bloggerlardan Iconjane, Moda Cadısı ve Offnegiysem Garage Sale düzenliyorlar. İlkine gidememiştim ama tarzlarını sevdiğim için ikinciyi kaçırmam. 02 Eylül'de ise Küçükçiftlik Park'ta genç tasarımcılar Garden Sale'de sevenleriyle buluşuyor.
  • Karaköy ulaşım zorluğundan mıdır nedir, çok da hakim olmadığım bir yer. Evet bir kaç kere kahvaltıya Namlı'ya, yemeğe Lokanta Maya'ya ya da happy hour'a Bej'e gitmiştim ama o kadar. Sanırım yeni açılan yerler nedeniyle daha sık gitmem gerekecek. Bankalar Caddesi'nin Karaköy ile birleştiği köşedeki Bank, eylül ayında Wax Poetics ile açılışı yapacak olan Nublu, biraz daha eskilerden OPS ve Karabatak uğranacak yerler listesinin başına yazıldı.
  • 28 Ağustos gecesi Sortie Minyon'da sonbaharın ilk Richie Rich partisi, 29 Ağustos gecesi ise Anjelique'de Sylvain Armand çalıyor.
  • İstanbullu olup, yıldızı Alaçatı'da parlayan Tektekçi de üçüncü şubesini Bebek'de açmaya karar vermiş.


2 yorum:

  1. Süper mekan bilgileri, hepsini denemek istiyorum :)
    http://caramelisee.blogspot.com/

    YanıtlaSil