Salı, Ekim 09, 2012

İstanbul is the best!!

Bugünlerde New York yerine İstanbul'da olmayı daha çok ister oldum. Hem hava çok soğuk, hem arkadaşlarımı özledim, hem de kredi kartım kopyalanıp harcandığı için kartsız kaldım. Yine de geziyorum merak etmeyin, sadece gezdiklerimi yazmak için biraz daha New York sevgisine ihtiyacım var :) Gelelim İstanbul programlarına:

  • 09 Ekim Salı gecesi W Lounge'da Richie Rich partisi var. Sloganı ise "Be unfashionable!", değişik bir parti olacak gibi.
  • Asmallworld isimli sosyal paylaşım sitesinden daha önce bahsetmiştim. Bu ay İstanbul gece hayatına hızlı bir giriş yapıyorlar. 10 Ekim Çarşamba gecesi Rixos Pera Hotel'deki Jack Russell'da (ki burayı çok merak ediyorum) bu ayki ilk partilerini gerçekleştirecekler. Daha sonrakiler ise ekimin ilerleyen günlerinde W Lounge'da olacak. Merak etmeyin sizi habersiz bırakmayacağım. (Bu arada siteye giriş davetiye ile, isteyen olursa yardımcı olurum.)
  • 10 Ekim Çarşamba gecesi istanbulplaces.com'un 360'da gerçekleştireceği parti 6 hafta boyunca farklı mekanlarda devam edecek.
  • 12 Ekim Cuma gecesi Jolly Joker'de MFÖ konseri var. Eski şarkılar sonbahar moduna iyi gelebilir.
  • Türkiye'nin en iyi fotoğrafçılarından Tamer Yılmaz'ın moda fotoğrafları sergisi 12 Ekim'e kadar Piramid  Sanat'ta.
  • 13 Ekim Cumartesi gecesi herkesin merakla beklediği Sensation partisi Ataköy Atletizm Arena'da gerçekleşecek. 26 Ekim'de burada da bir tane var, izlenimlerinizi söyleyin ona göre gidicem :)
  • Bu cuma günü Cihangir'de açılacak olan Urban Lounge, Karaköy'de yeni açılan Muhit ve Nano ve Beyoğlu'nda 8 İstanbul Suites otelinin altında açılan restoran Sekizistanbul şehrin yeni mekanlarından.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder