Cuma, Nisan 19, 2013

FRIDAY, I'M IN LOVE!

Cuma güneşle beraber geldi ve beni mutlu etti. :) Tabi bu mutlulukta 2 gündür sürekli Hed Kandi Mix'leri dinlememin de etkisi olabilir, olsun. Hafta sonunu dolu dolu geçirmek gibi bir niyetim var, sizin de böyle bir niyetiniz varsa aşağıdaki önerileri dikkate almanızı öneririm. İyi haftasonları!


  • Bu akşam ben çok sevdiğim bir arkadaşımla Gina'da yemekteyim. Size önerim ise Tomtom Sokak'ta mixology konseptiyle hizmet vermeye başlayacak olan the Lab'ın açılış partisi. 19.00'da başlayacak olan parti gece 02.00'ye kadar devam edecek. Sonrasında Mini Müzikhol ya da Wake Up Call tercih edilebilir, Alex'e uğranıp değişik kokteyllerden içilebilir, üşenmezseniz Karaköy Tamirci sabaha kadar açık.

  • Benim yarın için planım sabahtan kitap ve kahve keyfi, sonra sahilde koşu. Ama hedef akşamüstü Bebek'de mojito. :) Siz de cumartesi Bebek civarına gidecekseniz trafiğe dikkat, çünkü Biber'in de açılmasıyla ortalık iyice hareketlendi. Bebek'te kahvaltı için her zamanki gibi Mangerie, öğle yemeği içinse Upper Crust ve sonrasında Cup of Joy'da kahve içmeyi öneririm. Akşamüstü içkisi için tercihim tabi ki Happily Ever After'ın dışarıdaki masaları, ama büyük bir arkadaş grubuysanız Bebek Kahve'de okey oynamak da çok eğlenceli olabilir. :)

  • Cumartesi akşamı ise ben olsam Nublu'ya giderdim, çünkü İlhan Erşahin bugün ve yarın orada çıkıyor. Ya da Kiki Ortaköy'de Claptone'un dj setinin başında olacağı Gigology Gecesi'ne katılabilirim.  

  • Pazar günü Karaköy zamanı! Geçen hafta o kadar keyif aldık ki bu hafta laptopları alıp oraya yerleşmeyi düşünüyoruz. Unter ve Komodor kesinlikle uğrayacağımız yerler. Fransız İş Geçidi'ndeki Fashion@Eye'a uğrayıp son moda camları aynalı gözlüklerden alabilirim. Belki sonrasında Galata'ya geçip Georges Hotel'in terasında bir akşamüstü içkisi içeriz. Aynı sokakta Nikol'e bir merhaba deriz, Selfestate'den de 2 t-shirt kaparız. Daha ne olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder