Çarşamba, Eylül 26, 2012

Bu hafta İstanbul'da vol.833

İstanbul'dan gittim diye sizi rahat bırakacağımı düşünmediniz herhalde :) Bu hafta yine bir sürü event var, maalesef mekanları deneyemediğim için çok yazamıyorum ama güzel olduğuna emin olduklarımdan bahsetmemek olmaz.

  • Öncelikle daha önce de bahsettiğim The Marmara'nın en üst katına açılan Doors'un yeni restoranı Raika'yı denemelisiniz ve bana anlatmalısınız. Cidden henüz Doors grubunun açtığı kötü bir yere rastlamadım. İkinci olarak, Nişantaşı Cafe Inn'in yerine açılacak olan Lilu denenmeli. Son olarak Cookshop, Bebek-Arnavutköy arasında eski benzincinin yerine 8.şubesini açtı.
  • 26 Eylül Çarşamba akşamı, yani bugün Emirgan La Boom'da Mykonos'un ünlü djlerinden DJ Free Spirit çalacak. Adı falso ama müziği güzeldir eminim. Yine bugün Lastik Pabuç Koşu Teşkilatı bir koşu organize etmiş. Geçen haftayı kaçıranlar buna katılabilir. Ayrıca The Office Asmalı'da Jack Daniels'ın 162.doğum günü kutlaması ve Nişantaşı City's sinemasında  "Magic Mike" filminin Hello dergisi sponsorluğunda partisi var.
  • 27 Eylül Perşembe akşamı Rehab'de Nihat Odabaşı djlik yapıyor. Bütün gece kankası Gülben'in şarkılarını çalmaz dimi?
  • Salı geceleri için Nişantaşı Corridor'u duymayan kalmadı ama duyduğuma göre Off Pera'da çok eğlenceli oluyormuş. Bunun dışında dans etmek için Beyoğlu'ndaki Chunk ve Kasette'in adını çok duymaya başladım.
  • 03 Ekim Çarşamba Minyon'da IndieDisco partisi var, şimdiden söyleyeyim programınızı ona göre yapın.
  • 05 Ekim Cuma ise Forum İstanbul'da Avrupalı Genç Tasarımcılar defilesi olacak. Ünlü mankenler Andrej Pejic ve Joanna Krupa'nın yer alacağı defilenin organizasyonunu Melisa Çakarlar yapıyor.
  • Sakıp Sabancı Müzesi'nde 09 Ekim'de Monet sergisi başlıyormuş. Neyse ki 06 Ocak'a kadar sürecek yoksa göremeyeceğim diye çok üzülürdüm.
  • Bu arada twitter'dan beni takip ederseniz, buraya yazmadığım bazı parti ve indirim haberlerini oradan da vermeye başladım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder