Pazar, Eylül 09, 2012

Sonbahar 2012 Alışveriş Listesi! Keşke!

Moda anlamında bu sezon kesinlikle benim sezonum. Deriler ve militer ceketlerle geçecek bir kış için, neredeyse alışveriş bile yapmama gerek yok. Ama tabi ki Zara'dan ve Mango'dan bazı basic parçaları eklemiyor değilim. Trendy parçalar içinse New York'daki Forever 21 ve Urban Outfitters'ı bekliyorum heyecanla.

İşte bu sezonun (bana göre) alınması gereken parçaları:
  • Krem rengi, koyu kırmızı, siyah ya da lacivert. Rengini siz seçin ama kesinlikle kalın örgülü olsun. Özellikle Zara ve Mango'da çok güzel örneklerine rastladığım bu kazakları, kısa kot şort ve kemer ile giymeye sabırsızlanıyorum. Altı kaval üstü şeşhane modasını kimse benim kadar iyi yapamaz :)

  • Dior bu sezonun en iddialı ojesini çıkardı. Dior Vernis yeşil oje, asker modasına göz kırpıyor.
  • Mümkün olsa Charlotte Olympia'daki herşeyi alsam ama bu sezon yeniden çıkardıkları plexiglas çanta Pandora şuan için beni havalara uçurmaya yeter. Hem de çok kullanışlı, içine koyduğunuz minik çanta 3 farklı renkte geliyor.

  • Kısmet by Milka'nın son koleksiyonundaki damla formundaki safir taşlı kolyeler ve yüzükler hem şık hem de negatif enerjiyi pozitife çeviriyor. Bir taşla iki kuş!

  • Alexander McQueen öldü ama markanın koleksiyonları onun izinde tam gaz ilerliyor. Hem leopar hem de kuru kafa hastası olan ben, bu eşarbı görünce bayıldım.

  • Tory Burch'un klasik logosunu kullanmadan yaptığı tasarımları çok beğeniyorum. İşte bu çanta bu kışın favorisi, hem de fiyatı uygun.

  • Givenchy'nin bu çizmesini görmediğiniz internet sitesi ve moda dergisi kalmamıştır eminim. Ama çok güzeller, koymasam olmazdı :)

  • Uzun etek modası kışın da devam ediyor. En iyi örnekleri Mybestfriends, İpekyol ve Beymen'de bulabilirsiniz. Siyah ağırlıklı ve deniz kızı kesiminde olanları tercih edin, çok asil duruyorlar.
  • Ve tabi ki deri, deri ve daha çok deri!  Önümüzdeki günlerde örneklerini kendi üzerimde göstereceğim siyah deriler, bence New York'a çok yakışacak. Heyecanlıyım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder