Salı, Ocak 08, 2013

Eat Well, Travel Often :)


Beni hatirladiniz mi? :) Biliyorum buralari cok bos biraktim ama hayatimla ilgili bazi kararlar vermek ve daha da onemlisi dersler almak ile mesguldum. Blog ile ilgili de yenilikler dusunuyorum ancak henuz zamani gelmedi. Simdilik Istanbul'daki yeniliklerle mesgul olalim.
Bakalim bu aralar neler oluyor cok sevgili, karla kapli Istanbul'da.

  • Gectigimiz senenin benim icin favori yeri olan Galata'ya eskisi kadar cok ugrayamasam da gecen sene gozden kacirdigim Anjel'de sarap icip peynir yemeyi ve yeni acilan butiklerden Halt ve Selfstate'de alisveris yapmayi planlarim arasina yazdim.
  • Haftasonu gecelerimizin vazgecilmezi Munferit, Karakoy'de yeni yerini Subat ayinda acacagini acikladi. Asmalimescit'in "Issiz Adam" sonrasi meshur lokantasi Leblon ise Forneria olarak Karakoy'de yer alacak. Sadece kahvalti ve ogle yemekleri icin acik olan Frenk ise samimi atmosferiyle isterseniz ozel partilerinize de ev sahipligi yapiyor. 
  • Karakoy'un bu seneki meshurlarindan Unter ise populerligini tam gaz devam ettiriyor. Beni en cok sasirtan sey ise Unter'in mutfaginin 22.00'de kendisinin ise 23.00'de kapaniyor olmasi. Program yapmadan once aklinizda bulunsun.
  • Karakoy'de yeni yerler acila dursun, Ortakoy hizla ataga gecti. Gectigimiz seneye kadar sadece Zuma ve Anjelique icin ugradigimiz semte bu sene Cihangir'in meshurlarindan Kiki ve Smyrna tesrif etti. Cafe Pi'nin Murekkep isimli yeni mekani da semtin diger yenilerinden.
  • Mezzaluna'nin yeniden Nisantasi'na donmesi (bu sefer Mim Kemal Oke Caddesi'nde), Laduree'nin tekrar acilacak olmasi, Amerika'nin meshur burgercisi Shake Shack icin Shaya grubunun calisan arayislarina girmesi (demek ki acilisa cok az kaldi) beni sevindiren haberler arasinda.
  • Ulus 29'un Lounge kisminin Ocak sonuna kadar yenilenecegini, Cukurcuma 49'un hem ortaminin hem de pizzalarinin cok guzel oldugunu, Pera Palace Otel'in icindeki Agatha Restoran'da Fransiz mutfaginin en iyi orneklerini tadabileceginizi biliyor muydunuz?
  • Bu kadar restoran, cafe, bar yeter biraz da sanatsal takilalim diyenlere onerim 11-31 Ocak arasinda Portakal Sanat Evi'ndeki Damien Hirst'un Spin Paintings sergisini kacirmamalari. 
  • Bir baska kacirilmamasi gereken etkinlik de 11 Ocak gecesi Salon IKSV'de sahne alicak olan elektropop tarzinin yeni temsilcisi Trust. 
  • Berkun Oya'nin kaleminden cikan Babamin Cesetleri isimli oyunla Tiyatro Krek herkesi etkiliyor. Daha fazla bilgiye www.krek.net adresinden ulasabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder