Cumartesi, Ocak 12, 2013

Yagmurlu bir cumartesi aksami programi

Negatif olmak istemem ama hem cuma hem cumartesi yagmur olur mu ya diye isyan edesim geliyor :( Neyse kar yagmasindan iyidir diyerek Polyannalik yapalim ve bu hava sartlarinda bu aksam yapabileceklerimize goz atalim.

  • Salon IKSV'de bu aksam ikinci albumu "Biraz Gulmek Istiyordum"u gecen hafta cikaran Melis Danismend var.
  • Nisantasi Frankie'de Suat Atesdagli, Cihangir Urban Lounge da ise BeeGee dj setinin basinda olacak bu gece.
  • Ingiltere'nin onemli elektronik sanatcilarindan biri olarak gorulen Nathan Fake The Hall'da; Ayhan Sicimoglu Latin All Stars ise Ghetto'da sahne aliyor.
  • Ben sinema hakkimi pazar gunune birakiyorum ancak siz aksami sakin gecirmek istiyorsaniz Nisantasi Citys'de Mahalle'de ya da Kanyon'da yeni acilan Dean&Deluca'da yemek yiyip kendinizi sicacik sinemaya atabilirsiniz. Brad Pitt'in oynadigi polisiye film Killing Them Softly, vizyona dun giren Richard Gere filmi Arbitrage, benim yarisinda ciktigim Bradley Cooper filmi Silver Linings Playbook (belki siz seversiniz bilemiyorum ben nefret ettim),  ya da tabi ki gulmenizin garanti oldugu CM101MMXI Fundamentals seceneklerden bazilari.
  • Benim icin bu gece Cukurcuma 49'daki pizza ve sarap ikilisiyle baslar, Le fumoir'da sampanya ile devam eder belki araya bir Munferit ya da Bird katilir. Yollara cikilmaya usenilmezse Ulus 29 ya da Ortakoy Kiki'ye bakilir, yok usendiysek Wake Up Call'da Jennifer Cardini esliginde sonlanir. Sizi de beklerizzz! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder