Pazartesi, Kasım 14, 2011

Obsession: Skulls

Bir önceki yazımda da belirttiğim gibi bu aralar cidden kuru kafa delisi oldum. Eskiden de severdim gerçi ama biraz fazla rock tarzı gelirdi, şimdiyse her kıyafetimde kullanmaya bayılıyorum. Bunda Alexander McQueen'in da büyük etkisi var sanırım.



Londra'da görüp beğendiğim neredeyse bütün kuru kafalı objeler DL & Company markasına aitti. Maalesef baya pahalılar ama ileride evimde kesinlikle görmek isteyeceğim parçalar var. Kuru kafalar dışında başka koleksiyonları da var tabi. Görmek isterseniz buradan buyrun.

Bu arada bir önceki postumda yazmayı atlamıştım. Resimde görünen Alexander McQueen benzeri eşarp Primark'dan 3 pounda alındı. (Harrods'da 160 pounda almak istediğim ve arkadaşımın beni almamak için zor ikna ettiği eşarbın benzerini aynı akşam Primark'ta görünce ki sevincimi tahmin edemezsiniz.) Aynı resimdeki gri tshirt ve kulaklıklar Urban Outfitters, küpeler ise River Island.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder