Cuma, Ocak 20, 2012

Coachella müzik festivali 2012 lineup açıklandı!

Bazı yakın arkadaşlarımın aksine, hiçbir zaman festival ve konser delisi olmadım, olamadım. Tabi ki geçmiş yıllarda bir sürüsüne gittim, çadırda da kaldım, arabada da uyudum, ama benim için müziklerden çok arkadaşlarla geçirilen eğlenceli anlar daha önemli oldu. 

Bu yüzdendir ki son iki senedir en sevdiğim festival, Kemer Country'de gerçekleşen Chill-out Festival'dir. Arkada keyifli bir müzik çalsın, biz pazar günümüzü çimlere yayılmış içki içerek, sohbet ederek ve ekmek arası bir şeyler yiyerek geçirelim. İşte ideal festival! :)

Ama Amerika'daki Coachella ve Burning Man festivalleri benim bile iç geçirmeme sebep olacak şekilde sanatçılara, organizasyona ve üne sahip. Burning Man festivaline daha çok var (27 Ağustos 2012'de), o yüzden bugün Coachella ile başlayalım.

Nisan ayında iki hafta sonu boyunca sürecek olan Coachella Festival'ine katılacak sanatçılar arasında kimler yok ki; Radiohead, Martin Solveig, David Guetta, AVICII, Snoop Dogg ve daha sayamadığım birçoğu. Bir gün izleyiciler arasında olurum ve size izlenimlerimi yazarım umarım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder