Çarşamba, Kasım 30, 2011

Aralık geldi bile

  • Aralığa girmemizle beraber resmi olarak yılbaşına yaklaşmış bulunuyoruz. Zaten yılbaşının yaklaştığını Starbucks'ın bardaklarından anlamıştık ama olsun, tarih itibariyle hazırlıklar da hız kazandı. Soğuk hafta sonunu evde geçirmek isteyenler hemen bir müzik markete gidip Pink Martini'nin her sene çıkardığı Noel şarkıları cdsini alabilir ve yılbaşı ağacını kurmaya başlayabilirler. Kurması güzel de, toplaması kısmını ne yapacağız onu bilmiyorum.
  • Los Angeles'tan sonra dünyadaki ikinci şubesini Bağdat Caddesi'ne açan The Original Yummy Cupcakes'deki lezzetli cupcakelerin kavanozdaki versiyonları "Cupcake in the Jar" çok dikkat çekici ve ağız sulandırıcı.
  • Yakında marketlerde yerini alacak olan Vinkara'nın Yaşasın isimli köpüklü şarabını denemek gerek,  çünkü Türkiye'de "methode champagne" ile üretilen ilk içki. Vogue dergisinin aralık sayısında anlatıldığına göre bu şampanyanın hakkıyla üretilmesi (methode champagne) gerçekten zorlu bir süreç o yüzden bu işi hakkıyla yapan markalara bir kez daha hayranlık duydum ve fiyatların niye bu kadar pahalı olduğunu anladım.
  • İstanbul Moda Akademisi'nde 5 Aralık itibariyle workshoplar başlıyor. Kendime "Sosyal Medya ve Dijital Modada Yeni Trendler" (25 Ocak 2012) ve "Stil Danışmanlığı" (07 Ocak 2012) workshoplarını seçtim ama 21 Nisan 2012 yapılacak olan "Street Photography" workshopunun da bu aralar herkesin ilgisini çekeceğine eminim.
  • Bu hafta iki yeni İtalyan lokantası öğrendim ve gidenler ikisinden de övgüyle bahsettiler. Birincisi Den ve Corridor'un ortaklarının açtığı Nişantaşı'ndaki PiPa, ikincisi ise Tünel'deki Morro. İtalyan mutfağına bayıldığım için, bu habere bayıldım ve en kısa sürede ikisini de deneyeceğim.
  • Eğer bu aralar iphone ya da ipad'inizde appstore'u kurcalamadıysanız, farkına varmamış olabilirsiniz ama Fizy'nin applicationu çıktı. Kendisi basit kullanımı ve neredeyse aradığım her şarkıyı bulup hemencecik çalmasıyla iphone'umu daha da çok sevmeme neden oldu, tabi daha fazlası mümkünse :)
  • Geçen gün ne zamandır uğramadığım Kanyon'a uğradığımda Macrocenter'ın yenilendiğini farkettim. Girişinde açılmış olan küçük ama Avrupa'dakilere benzer Snack Bar, eminim öğle yemeklerinde çevredeki iş merkezlerinden bol bol müşteri çekecektir.
  • Her ne kadar yolda giderken iphonedan müzik dinlemeyi sevsem de, kendi kulakları dışında bir kulaklık almayı düşünmedim hiç. Fakat son günlerde farklı kişilerden sürekli iyi bir kulaklığın ses kalitesini ne kadar değiştirdiğini duyuyorum. Ve ses kalitesi deyince herkes insana konserdeymiş hissi veren Beats by Dr.Dre'den bahsediyor. 
  • Veee en güzel haberi en sona sakladım. Yarın yani 1 Aralık itibariyle Nişantaşı City's alışveriş merkezindeki Victoria's Secret resmen açılıyor. O muhteşem iç çamaşırları olmayacak ama mağazanın havası bile yeter. İşte aşağıda mağazadan çekilmiş ilk resim...
  • by Cengiz Semercioğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder